متن آهنگ کار من نیست mh-ghadiri.blog.ir
وبلاگ رسمی هواداران سامان جلیلی
فقط عشقم سامان جلیلی

 دانلود آهنگ فوق العاده زيبا و شنيدني سامان جليلي با نام كار من نيست
با تنظيمي از مهدي احمدوند + دانلود اهنگ

چه كردم با دل تو  كه اينجور نگروني

گناهي نكردم اما  منو اينجور مي سوزوني

نمي دونم كه چه جوري  خيال كنم تورو ندارم

آخه تو سنگ صبوري  بي تو من دووم نميارم
 
واسم سخته جدايي بي تو دنيايي ندارم

زندگيم تيره و تاره  بي تو فردايي ندارم

بي تو همدمي ندارم اصلا بي تو موندن كار من نيست

كاش بدوني كه به جز تو  هيچكسي دور و برم نيست

وجودت مال من بود ولي انگار كه تمومه

بدون ياد تو با من لحظه لحظه پيش رومه

وجودت مال من بود  از من تنها نگيرش

اين تن خستمو حالا وقتي مي بيني اسيره

 

چشماي تو مال من بود ديگه نگاهتم ندارم

اگه چشماتو بگيري  من ديگه چيزي ندارم

چشماي تو نمي بينه حلقه ی اشك توي چشمام

من واست مي مردم اما باز هنوز خالي دستام

 

چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی

گناهی نکردم اما  منو اینجور می سوزونی


دانلود اهنگ




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 19 بهمن 1388برچسب:متن آهنگ کار من نیست,
ارسال توسط AmiRHesam